1. Comanda se face prin mail de solicitare oferta cu titlul mailului numele firmei sau al dumneavoastra daca sunteti persoana fizica. Mailul de solicitare trebuie sa contina cateva elemente necesare ofertarii:
- ce tip de produs textil doriti (tricou/camasa/fleece/sapca/etc.), ce culori, pentru femei sau barbati, orice alte detalii dorite;
- numarul de bucati comandate;
- date de contact care sa includa neaparat si numar de telefon
2. Ca raspuns la mailul de solicitare veti primi o oferta, iar in cazul in care hotarati sa plasati comanda aceasta se va face prin reply, raspundeti la oferta prin mailul de comanda. Acest email trebuie sa includa:
- articolul comandat din oferta, cate bucati, ce culori, ce marimi, pentru femei sau pentru barbati
- varianta de broderie dorita din oferta
- date de facturare
- date de livrare
- modul in care doriti plata facturii finale (ramburs sau transfer inainte de livrare)
Pentru procesarea unei comenzi trebuie achitat un avans de 50% din valoarea comenzii. Plata avansului se face prin transfer bancar.